1 |
2021-03-24 09:01:21 |
Dyr209AB Dyr209AB |
Utworzono artykuł 426174 o nazwie 'Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 426174 | user_id | puste | 871221 | resource_id | puste | 61 | name | puste | Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego | category_id | puste | 536 | language_id | puste | 1 | short | puste | RS | full | puste |
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
|
ul. Wspólna 2/4, 00-926
Warszawa
|
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Przedszkole Integracyjne Nr 209 "Zaczarowane Ziarenko"
|
Raport o stanie zapewniania dostępności
|
Portal sprawozdawczy GUS
portal.stat.gov.pl
|
|
podmiotu publicznego
|
Urząd Statystyczny
|
|
|
ul. St. Leszczyńskiego 48
|
|
|
20-068 Lublin
|
Numer identyfikacyjny
REGON 01013435900000
|
Stan w dniu 01.01.2021 r.
|
Termin przekazania:
do 31.03.2021 r.
|
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
Lokalizacja siedziby podmiotu
|
Województwo
|
WOJ. MAZOWIECKIE
|
Powiat
|
Powiat m. st. Warszawa
|
Gmina
|
Wola
|
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
|
[ X ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego [ ] 2)wojewody
[ ] 3) niedotyczy
|
W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:
|
|
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
|
1
|
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
[ ] W części budynków tak,wczęścinie
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne:
|
|
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
|
pomieszczeń technicznych?
|
[ ] W części budynków tak,wczęścinie
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych:
|
|
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
[ ] W części budynków tak,wczęścinie
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy:
|
|
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
[ ] W części budynków tak,wczęścinie
|
W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego:
|
|
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
[ ] W części budynków tak,wczęścinie
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób:
|
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczającypoza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronieinternetowej
|
Przedszkole znajduje się na parterze budynku wielorodzinnego. Jest wolne od barier architektonicznych, takich jak: schody wewnętrzne, zewnętrzne. Rozkład pomieszczeń i nisko usytuowane okna w pomieszczeniach umożliwiają ewakuację osobom ze szczególnymi potrzebami rozwojowymi.
|
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
|
Liczba stron:
|
1
|
Liczba aplikacji:
|
0
|
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
|
|
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności
|
Liczba stron:
|
0
|
Liczba aplikacji:
|
0
|
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
|
|
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronieinternetowej)
|
Strona internetowa spełnia częściowo wymagania dostępności cyfrowej. Największy problem stanowią skany dokumentów oraz nieopisane zdjęcia. Struktura strony nie przysparza wielkiego problemu w nawigacji przy pomocy klawiatury i czytnika ekranowego.
|
Lp.
|
ID a11y-url
|
ID a11y-status
|
ID a11y-data-sporzadzenie
|
001
|
https:// przedszkole.integracyjne209.e
|
[ X ] Zgodna
[ ]Częściowozgodna[ ]Niezgodna
|
2021-03-22
|
|
|
Lp.
|
Adres strony internetowej
|
Zgodność z UdC
|
|
|
Lp.
|
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania
|
Zgodność z UdC
|
|
|
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)
|
a. Kontakt telefoniczny
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
|
b. Kontakt korespondencyjny
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
|
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
|
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
|
e. Przesyłanie faksów
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od
|
[ ] odrazu
|
zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:
|
[ ] w ciągu 1 dnia roboczego [ ] w ciągu 2-3 dni roboczych [ ] powyżej 3 dni roboczych
|
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemyna podczerwień (IR), systemyBluetooth?
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących:
|
|
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2)
|
1
|
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
(zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)
|
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
[ ] Na części stron tak, na częścinie
|
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:
|
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
[ ] Na części stron tak, na częścinie
|
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym:
|
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
|
[ X ] TAK
[ ]NIE
[ ] Na części stron tak, na częścinie
|
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania:
|
|
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
|
Liczba wniosków – ogółem:
|
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form:
(wpisać słownie np. alfabet Lorma - 1 raz, druk w alfabecie Braille’a - 3 razy)
|
|
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby:
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywnyw postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia technologicznego:
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu:
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)
|
[ ]TAK
[ X ] NIE
|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:
|
|
Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:
|
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
|
| publishfrom | puste | 2021-03-24 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | raport-o-stanie-zapewnienia-dostepnosci-podmiotu-publicznego |
|